Thu. Oct 22nd, 2020

ÎN ATENȚIA CETĂȚENILOR

1 min read

Având ȋn vedere:
• Decretul Prezidențial nr. 195/16.03.2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României;
• Hotărârea nr. 2/16.03.2020 a Comitetului Local pentru Situaţii de Urgenţă a municipiului Vaslui;
• Ordonanţa Militară nr. 3/24.03.2020 privind măsurile de prevenire a COVID-19;
• Dispoziţia Primarului municipiului Vaslui nr. 69 privind punerea ȋn aplicare a măsurilor de combatere, ȋnlăturare şi limitare a efectelor COVID-19 ȋn sediul Primăriei municipiului Vaslui.

VĂ COMUNICĂM URMĂTOARELE

• ACCESUL ȊN PRIMĂRIA MUNICIPIULUI VASLUI ESTE INTERZIS ÎN PERIOADA STĂRII DE URGENŢĂ, toate SOLICITĂRILE SE VOR FACE PE CALE ELECTRONICĂ, prin intermediul email-ului Primăriei municipiului Vaslui, PMV@PRIMARIAVASLUI.RO

• TOATE SESIZĂRILE SAU URGENŢELE SE VOR ANUNŢA LA TELVERDE 0800800780 sau pe adresa de email pmv@primariavaslui.ro

• Totodată, pentru evitarea deplasărilor care nu sunt strict necesare, vă anunţăm că, potrivit art. 12 din Ordonanţa Militară nr. 3/24.03.2020, TOATE DOCUMENTELE CARE EXPIRĂ PE PERIOADA STĂRII DE URGENŢĂ, ELIBERATE DE AUTORITĂŢILE PUBLICE, POT FI SCHIMBATE ȊNTR-UN TERMEN DE 90 DE ZILE DE LA DATA ȊNCETĂRII STĂRII DE URGENŢĂ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes and modify by Boghiu Marius.